CIAO, BABY!

Jag åker visserligen inte förrän imorgon, men jag kommer inte kunna blogga mer innan dess, så dethär blir det sista inlägget innan grällsta! ;)
Jag ska om ett tag börja röra mig till mormor som ska hjälpa mig att sy in mina nya ridbyxor så dom sitter som en smack... det roliga är att dom är i barnstorlek 150 och ändå är dom stora i knäna, haha!

Sent igår kväll satt jag och snackade med en skitskön ledare på grällsta över msn, så jag har redan fått reda på vem jag kommer få provrida: En ny skitsnygg svartskäck, lagom pigg C-ponny som heter Pakulik ;) Naaaaaajs!
Vi får se om jag lyckas skriva ett inlägg under tiden jag är där, men antagligen får ni vänta med update till efteråt, alltså om 2 veckor!

Take care,

/S.H

Kommentarer
Postat av: Axelalm

Haha det låter ju skitbra! Är ledaren också snygg eller är det bara hästen? ;) Nej men du får ha det så jättebra där borta! :D

2009-06-12 @ 15:10:33
Postat av: Matilda

Hoppas du får det bra :D

Johanna, Felicia och jag kommer ju nästa lördag också ;)

2009-06-12 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0