CONCERT TONIGHT

Yep. Taggad? Inte så värst, tyvärr :/ Såfort jag försöker sjunga litegran så låter jag inte alls som jag brukar och det känns ansträngt... riktigt tråkigt faktiskt då jag verkligen gillar låten jag ska sjunga: Gavin Degraw - Crush.
Jaja, om jag tänker på rätt person medan jag sjunger kanske det går bättre :)

Snart ska jag och Anna träffa Sofia som gick på samma kulturskola som jag när jag gick i nian, trevligt trevligt.
Vi ska äta på McDonalds och sedan prova deras nya marängsviss :D mums.

Och jajusste... nästa vecka åker jag till Grällsta!! :D

/S.H

Kommentarer
Postat av: Sofia

jadu tjejen ;) den nya mcflurryn är aaaaaaaaaaaaaaaas god. to die for!

2009-06-01 @ 16:44:45
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Axelalm

Du! Det gick ju asbra ju. :) alltid lika kul att se dig sjunga. Och vilken power du fick på höjden där! ^^

2009-06-01 @ 22:22:09
Postat av: Stephanie Hansson

Sofia: Haha vet INTE om jag kan hålla med asså, domdär marängerna var fan läskiga! :S <3 haha.



Axelalm: aaaw taack :)

2009-06-01 @ 22:30:37
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0