I WILL NEVER FORGET YOU, DEAR

Jag fick nyligen veta att min älskade ponny Herak har skickats tillbaka till småland från pärlviken.
Han var hyrd från en gård och lånetiden var alltså slut förra fredagen, vilket jag inte alls visste om... så det känns absolut inte kul att veta nu i efterhand att han inte kommer finnas kvar på pärlviken idag när jag ska dit.
Jag som hade planer på att nu till hösten verkligen hårdträna med honom för att ta alla mina ryttarmärken och sedan till våren fortsätta tävla... :/ Det får bli med en annan häst. Vilken vet jag inte, men jag får väl vänta på att en ny ponny lyckas fånga mitt hjärta såsom Herak gjorde.


Kommer sakna dig, sötbollen min...<3

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

naw :(



Hörrö stumpan! ja kom precis på att vi fan inte kommer hinna träffas förens 8 AUGUSTI!!!!! :O

2009-06-10 @ 15:49:01
URL: http://annakanna.bogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0