SHOPAHOLIC?

Nu när jag tänker efter har jag faktiskt köpt en massa den senaste veckan... saker jag behöver iförsig, men det har blivit mycket iaf :P Haha. Men mycket har varit med presentkort också.


Skjortklänning - Gina Tricot


Skor - Din sko


Smycken - Guldfynd



Klocka - Inn&Finn


Hår&Hud produkter - H&M


Ridbyxor - Horse pro


Ridstrumpor - Horse pro

Yes, mycket shoppande har det blivit denna vecka :) Presenter har också inhandlats till folk som fyller år, men dom grejerna kommer jag inte avslöja på bloggen inte ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: linnea

haha, nämen titta. sånna där ridbyxor och ridstrumpor följer med mig också till grällsta:P

2009-06-11 @ 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0