ÄÄÄÄNTLIGEN FREDAG!

Denhär veckan har varit en minst sagt mördar-vecka med prov och redovisning och plugg varje dag. Så det känns obeskrivligt skönt att det äntligen är fredag! :)
Imorgon ska jag ju också tävla och jag börjar känna av lite tävlingsnerver... inte så att jag är hypernervös eller nått, men klart att det suger till lite i magen när man tänker på att man ensam kommer rida ut på banan med allas ögon på en... haha pinsamt om allt skulle gå fel.

Snart är det lunch och efter det ska vi lyssna på en "föreläsning" med min skolas pianolärare Johan Persson (Lars Winnerbäcks pianist) och vad jag har uppfattat det som, ska han prata om turnélivet och lite sådant :)
Efteråt ska jag dra med mig Linnea till Cafe Bravo här i liljeholmen och snacka lite skit innan jag åker hem och provar hela tävlings-outfiten inför imorgon.

Annars så kommer jag ta det lugnt ikväll och ladda inför imorgon och äta lite onyttigt och lägga på mig nått mer kilo när man än då är igång... INTE.

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Men muuppp! :D

2009-03-27 @ 14:48:17
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Oscar

Lycka till på tävlingen! Kanske inte har internet så jag kan skriva det innan tävlingen imorn så bäst att säga det nu :D

<3

2009-03-27 @ 16:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0