ANOTHER WEEK

Måndag igen då. Men ännu mer utav den vita skiten tyvärr :( Kan inte snön bara försvinna så jag får ta på mig min nya skinnjacka?? Suck. Förkyld är jag fortfarande också, så det förstörde min insålektion också. Men i övrigt har jag haft en ganska bra dag iallafall, Anna och jag har dampat sönder faktist ;) haha.

Såhär ser min vecka ut iaf:

Mån: Stanna kvar i skolan en stund och plugga på rock-redovisningen med Anna, plugga Svenska.
Tis: Köpa min drömklackisar, plugga Svenska.
Ons: Svenska prov, rida och träna inför lördagens dressyrtävling.
Tor: Plugga på rockredovisningen och KuHi.
Fre: Chilla och öva på dressyrprogrammet.
Lör: TÄVLA MED HERAK, träffa gamla gänget från nian! ;)
Sön: Plugga allt som går att plugga.

Nu ska jag fortsätta med Svenska-plugget... jag har lyckats få in hela första provdelen iallafall... tror jag? :S

/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Du kommer ju lätt vinna tävlingen ;) Jag har mutat din häst!

2009-03-23 @ 20:03:43
Postat av: Stephanie Hansson

Oscar: hahaha! är du skön eller? ;)

2009-03-24 @ 10:14:44
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0