BACK TO SCHOOL

Japp, idag var första skoldagen efter lovet så nu börjar allt plugg som vanligt... inte för att skolan i allmänhet kommer vara som vanligt, men det kommer nog bättre tider.
Kom nyss hem från skolan iaf och tänkte hinna med att slänga in ett inlägg på bloggen och lyssna på min nya insålåt: Leona Lewis - better in time. Jättebra låt, så jag är nöjd! En annan låt som jag börjat lyssna på nonstop är Janet Leons singel "Let go". Den är ruskigt bra enligt mig och jag ska lätt investera i hennes nysläppta skiva :) Kanske man ska sjunga den på terminskonserten...?

Mormor ringde mig nyss och vi pratade om massor som alltid. Mest blev det om hennes barnbarn och min kusin Alicia :)
Sötungen är för gullig alltså... och smart! Hon fyller 3 år i slutet av maj och hon pratar som bara den... jag pratade i telefon med henne för ett tag sedan:
Jag- Hej Alicia!
Alicia- Hej...
Jag- Vad gör du?
Alicia- Såg dig TV.
SÖT ELLER?! haha. Och snart får jag äntligen träffa henne igen, helgen den 20-22 Mars ska jag och brorsan upp till Umeå och hälsa på familjen där :) lääääängtar!

Nej nu har jag massor av plugg att ta mig igenom... suck. Bloggar mer senare :)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Skål för gulliga kusiner! (Även om mina är i 30-årsåldern :P )

Och på tal om "Let Go", tipsar jag om "Let It Go" med Gavin DeGraw :D

2009-03-02 @ 20:15:02
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0