BODA BORG

Yes! Idag var jag, borsan, morbror och Sofia i boda borg (typ som fångarna på fortet) och gick igenom alla möjliga olika utmaningar. Det var riktigt kul och man fick ju sig några skratt (typ när morbor fick världens smäll), hahaha.
Efter det, gick vi till Frasses hamburgerrestaurang och proppade i oss lite onyttigheter... men är det helg så är det! ;)

Nu är vi hemma igen och jag har precis bakat min very famous kladdkaka som vi ska äta på ikväll efter middagen när vi tittar på Robinson på tv4! Jag är riktigt taggad inför denna säsong då dom ändrat mycket i programmet så det blir mer spänning... ja vi får väl se ikväll ;)

Nu ska jag iväg och proppa i mig mer halstabletter och nässpray... har olyckligtvis åkt på en ordentlig förkylning. Fy.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0