EN NY VECKA

Så då var det måndag igen... fy, känner verkligen inte att jag haft helg då allt dethär med danskarna har kört slut på mig :P Har även blivit något sliten i stämbanden efter mycket sång, sena kvällar och alldeles för lite sömn... Så jag är även hes till på köpet. Menmen livet är hårt ibland. Tråkigt väder har det varit idag också...
Apråpå tråkigt väder så matchade jag det med en (kanske inte så jättetråkig) outfit. Här kommer den iaf :)



Cardigan - Vero Moda.
Linne - H&M.
Nudie Jeans - JC.

Sitter ensam hemma nu och har precis ätit middag framför TVn. Jag tänkte ta itu med ett bråkigt mattetal som jag (och faktiskt inte vissa andra heller!) inte klarade igår hur jag än vände och vred på det :P Suck. Matte är verkligen det tråååååkigaste ämnet i skolan. Men som tur är behöver man inte ha MatteB för att komma in på polishögskolan! :)
Var inne på polisens hemsida igår och läste en massa bra som kan hjälpa mig på vägen till att nå bra förutsättningar för att bli antagen. Och som många tror så måste man inte vara en biff på 1,80 lång för att komma in! Psyket, de personliga åsikterna och moralen spelar faktist större roll för att kunna bli polis numera! så HA på alla som tvivlar på mitt drömyrke! ;)

Nu, plugga matte.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej va tufft, ska du bli polis! :o

2009-03-09 @ 19:12:34
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: axelalm

Woho! fan vad trevligt med polisyrke! min kusin ska kanske bli brandman. :D Men helt klart en fin outfit. :D

2009-03-09 @ 19:49:33
Postat av: linnea

Du å ja som ridande poliser, hahaha naajsxP

<3

2009-03-09 @ 20:17:15
Postat av: Angie

coolt att du vill bli polis :)

2009-03-16 @ 17:33:32
URL: http://angiiex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0