FÖRBEREDELSER!

Japp, som jag säkert nämnt tidigare kommer det komma elever från en musikskola i Danmark hem till oss imorgon, jag kommer ta emot 2 tjejer i 16-17 års åldern har jag fått veta idag :)
Har förberett massor... städat rummet, plockat bort personliga saker, möblerat om, bäddat (nästan klar) och fixat och trixat lite allmänt för att dom ska trivas. Jag lämnar faktist över mitt rum till dom och tar själv soffan i vardagsrummet... men det får duga. Här kommer en bild på min resultat jag lyckats åstadkomma hittils i mitt rum:



FIIINT va? :) Nu sova.

/S.H

Kommentarer
Postat av: willie

SJUKT mysigt rum! om jag ändå vore dansk liksom

2009-03-05 @ 21:27:02
Postat av: Stephanie Hansson

Willie: haha kom och sov skavfötters med dom vettja ;)

2009-03-06 @ 10:13:55
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0