IT'S A COLD, COLD WINTER

Ursäkta? Vart är våren? var inte den påväg för bara någon vecka sedan? vad är grejen med att det ska komma mer snö hela tiden? Usch, nej nu har jag verkligen fått nog av vintern och kylan.
Har gått och längtat efter sommaren ett bra tag nu och idag skulle jag ju köpa mina fina drömklackisar, men dom var såklart slut överallt... och ny leverans var uteslutet enligt personalen. Jaja, jag får väl sikta på mina chinos :)

Just nu sitter jag vid datorn, kom precis hem från stan och har bytt om till min mjukisdress :) mys.
Outfiten jag annars har haft under dagen kommer här. Tyvärr är bilden lite allmänt dålig, men så kan det bli ibland.



Nu ska jag plugga lite Svenska och andra grejer, har sjukt många examinationer denna vecka... svenskaprov imorgon, muntlig engelskaredovisning på torsdag och muntlig rockredovisning på fredag. Suck. Pluggandet tar verkligen aldrig slut.

Bloggar mer senare, troligtvis blir det något gladare inlägg då jag nog är klar med allt plugg tills dess ;)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0