JUDGEING TUESDAY

Yes, idag satt jag i juryn på intagningsproven till min skola, stockholms estetiska gymnasium :) Det var hur kul som helst och jag lärde mig stööört mycket av att bara lyssna på andra och vara med och bedömma deras sångröst. Klart att det var lite jobbigt och svårt ibland också om man inte var helt säker på sin poängsättning, men i det stora hela gick allting riktigt bra och jag ser fram emot torsdag då jag ska sitta i juryn igen.

Kom precis hem från Rönninge kaffestuga där jag fikade med mina vänner från nian: Oskar, Brown och Levander :) Det var kul att träffa dom igen och jag hoppas att det blir oftare! Det är helt sjukt hur man glider ifrån sina gamla vänner från grundskolan när man börjar gymnasiet. Synd.

Just idag fick jag en massa vårkänslor när jag åkte hem från skolan. Solen lös och det var torrt på marken... snön är nästan borta och jag fryser inte såfort jag kommer utanför dörren längre :) Detta betyder alltså att det SNART är dags för att plocka fram min nyinköpta skinnjacka! lääängtar.... Men änsålänge behåller jag vinterjackan på för att inte riskera att bli förkyld eller något annat tråkigt. Här kommer dagens outfit.


Skjorta - H&M
Kjol - Gina Tricot
Skärp - H&M
Tights - H&M

Imorgon ska jag tillbaka till dietisten för återkontroll. Jag har väl säkert nämnt att jag var och besökte en dietist för någon månad sedan för att jag ständigt går ner i vikt utan vilje, så nu har jag gått på en "diet" som går ut på att jag får i mig mer (nyttiga) fetter. Och på domhär 4 veckorna har det faktiskt blivit ett litet resultat! Från 43 kg har jag gått upp till ca. 46 kg, och det känns bra :)

Bloggar mer senare.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag ska nog få upp dig till 50 ;)

2009-03-17 @ 20:33:12
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0