NU ÄR DOM HÄR!

...Ja, danskarna alltså ;) Det är två 17 åriga tjejer som är trevliga, men vi är fortfarande lite blyga mot varandra såhär i början... haha.
Igår kväll när vi kom hem och såg mitt rum som dom skulle sova i sa dom typ "flirtigt" som då betyder typ "snyggt, attraktivt, mysigt..." så dom verkade iallafall gilla det som tur var. Sedan spenderade vi större delen av kvällen till att sitta i mitt rum, kika in på facebook och äta ugnspannkaka och snacka, haha. Inte för att jag förstår allt dom säger, men med lite artikulation och och gester så går det ganska bra faktist.
Just nu är dom ute i Stockholmstad och har lite fri tid. Dom var tydligen rätt shoppingintresserade så jag tipsade gina tricot som ett bra alternativ ;) snygga kläder för en billig peng, plus att dom inte har gina tricot i Danmark, så det blir perfekt! Nu ska jag nog passa på att plugga lite inför matteprovet då jag glömde idrottskläderna... fy skäms.

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0