PREPEAR YOURSELF!

Jag veeet, jag bloggade inte igår... jag hade inte tid :P
Det som hände var iallafall att jag åkte till stallet efter skolan precis som alla andra onsdagar. Där fick jag se och provrida mitt dressyrprogram med Herak. Det gick rätt bra, så om det går lika bra på tävlingen som när vi tränar så kommer jag iallafall vara jättenöjd :) Det är bara galoppfattningarna som behöver nötas... dom blir lite hafsiga i nuläget, men jag har en planering på hur jag ska rida fram Herak så han kommer igång ordentligt och blir mjuk.

Någon (mamma) kanske undrar hur jag plötsligt har tid till att sitta och blogga mitt på dagen... det har jag inte;) Jag har historia just nu egentligen, men jag orkar faktist inte bry mig.
Men nu ska jag väl återgå till pluggandet...


Bloggar mer senare

/S.H


Kommentarer
Postat av: mamma

hm... det va därför du inte ville att jag skulle följa med på utvecklingssamtalet idag gggrrrr grundlurad igen. Men lika glá e jag för de men gladast är nog Steffi sjunger

2009-03-27 @ 10:42:14
Postat av: mamma igen

Och det stavas "prepare"

Love U

2009-03-27 @ 10:44:05
Postat av: Stephanie Hansson

Mamma: PUSS.

2009-03-27 @ 11:41:45
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0