SOMMARJOBB SÖKES!

Har precis skrivit ett CV och är nu i full gång att maila ut det till olika intressanta arbetsplatser :)
Jag har tidigare sommarjobbat på bl.a. Skansen, målerifirma, dagis, konditori, ridlärare och så, så jag hoppas att det lät intressant så jag får svar från något.



Idag träffade jag Veronica och vi tog en fika tillsammans :) Det var mysigt och vi hade lika roligt som alltid, det är något speciellt med den tjejen... det är som att det trycks igång en pladder-knapp mellan oss så vi pratar nonstop från det att vi säger "hej" tills vi säger "hejdå", haha.

Jag fick brev från Skansen idag som innehåll en lapp där det stod "Tack för din arbetsinsats på Skansen 2008" och två fribiljetter inträde till sommaren -09. Trevligttrevligt, men jag ger nog bort mina biljetter till mammas kompis Linda och hennes söta döttrar så blir dom nog glada :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Linda H

Hej



Tack snälla, jag berättade för Cornelia att dom har fått biljetter till Skansen utav dig, hon blev så glad Mathilda också, jag med :). Tusen tusen tack



Kram kram

2009-03-19 @ 08:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0