SÄG INTE...

... ATT JAG HÅLLER PÅ ATT BLI SJUK?!
Jag vaknade för 20 minuter sen och la först märke till att jag sovit i 11 timmar och ändå är jag sjukt trött! När jag satte mig upp i sängen kände jag direkt att jag var helt täppt i näsan och det kändes som att mina öron var stoppade med bomull. När jag ställde mig upp kom huvudvärken, när jag drog upp gardinerna reagerade mina ögon som värkte lite när det blev så ljust. Undrar om jag kan sjunga? Klart jag provar att nynna lite... HES.
Det är verkligen SÅ typiskt att jag alltid (verkligen alltid) ska bli sjuk när jag är här i Falkenberg! Men änsålänge har det inte brutit ut ännu, så jag håller redan nu på att hälla i mig te, Echinacea och väntar på att min brus-tablett med C-vitamin ska lösas upp. Denna gång är det JAG som bestämmer iaf jag ska bli sjuk eller inte ;) tycker jag iallafall.
Snart kommer Oscar hem från skolan, så då blir jag lite gladare ändå :) Idag har vi inte så mycket planer förutom att han ska sjunga in hans delar till mitt projekt och så ska vi städa lite nu på dagen innan hans pappa kommer hem. Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... festen är imorgon kväll nämligen! haha. Men vi kanske hyr en film och bara har det mysigt? :)
/S.H

Kommentarer
Postat av: Amanda

va snygg design du har fixat!

2009-11-27 @ 15:38:55
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh gumman då! Jag knarkar C-vitamin, D-vitamin, vitlök o allt!



Krya på dig!! Och ta hand om dig nu<3:)

2009-11-27 @ 15:47:41
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: linnea

Du får inte bli sjuuk!:( vi saknar dig,kom hem snart:)...<3333

2009-11-28 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0