SEN KVÄLL IGÅR!

igår kväll var det party som gällde på Grand och shit vad vi hade kul! Träffade massa kul falkenbergs-folk och dom var verkligen hur trevliga som helst, så det kanske inte blir så ensamt sen när jag flyttar hit? :)
Idag vaknade jag och älskling inte förrän vid 13.00, så denna dag har inte varit så jättelång för oss. Men vi har iallafall hunnit med att mixa lite, handla och nu är vi hundvakter till en jättesöt (lurvig) vovve som heter Kida :) Men nu ska vi iallafall laga lite middag, det blir pasta med köttfärssås framför lite "greys anatomy" hoppas jag. Vi har kollat på typ 12 avsnitt då han har alla boxar ;) så himla bra serie asså!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Hedda

host host första tre säsongerna är faktiskt mina, och du kan väl påminna oscar om att jag gärna vill ha dom om han har vägarna förbi här. :)

2009-11-29 @ 19:42:00
URL: http://heddasbummarblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0