ULLARED!


Maggan och Gittan, mina absoluta favoriter!

Kollade precis på den andra avsnittet av "Ullared" som sänds måndagar kl 20.00 på kanal 5.
Vilket underbart program alltså! Så jäkla underhållande så jag nästan gör det i trosan för att jag helt enkelt inte kan sluta skratta! Och värre blir det när dessa störtsköna tanter dyker upp i rutan! :D Jag blir alldeles till mig när jag ser dom flumma runt i varuhuset garvandes med sönderrökta stämband! hahaha!

Roligare blir det ju också för att jag själv är där och shoppar när jag är hos Oscar som bara bor ca 15 min från härligheten ;) och att Team Wells syntes på ett inslag från Rhapsody in rock är ju inte sämre det! Oscar syntes tillochmed i ett hörn :)<3

Detta program får utan tvekan 5 av 5!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är visst du o jag på bilden! ;) om si sådär 50 år!! haha

2009-11-10 @ 20:31:19
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0