VILL BARA VÄNDA OM

Imorse när jag vaknade kändes allt ganska tomt, även om jag hörde att mamma var vaken och tittade på TV. Det känns verkligen jätteknäppt att efter att ha varit med Oscar en hel vecka, vakna upp helt ensam igen. Jag känner verkligen att det blir svårare och svårare att åka ifrån varandra, och denna gång funderade jag helt allvarligt på att helt enkelt hoppa av tåget i Varberg och sedan åka tillbaka. Jag har såklart förstått själv att det inte bara är en dans på rosor att ha ett distansförhållande, men jag kan ändå inte hjälpa att det ändå känns såhär ledsamt ibland. Därför har jag och Oscar pratat om vad som händer efter att vi tagit studenten i vår och kommit fram till att vi ska bo tillsammans eftersom att skolan inte kommer hålla oss isär. Så vi pratade om att jag skulle flytta till Falkenberg och bo där ett år, vilket känns hur kul som helst! Jag ska isåfall göra exakt vad jag planerade att göra från början; nämligen att jobba, bo ihop med Oscar, hyra häst och bestämma mig för vad jag vill plugga vidare på. Detta känns helt möjligt och genomförbart och jag tror på det. Så det känns skönt att äntligen veta vad jag vill göra efter gymnasiet, och den drömmen gör att jag ändå ser en glimma hopp när det känns såhär eländigt. Faktiskt :)


Falkenberg - mitt nya hem inom ett år? :)

Nu om annat. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra denna dag, kanske plugga lite om jag orkar? Min hals dödar mig fortfarande och det gör oooont att svälja så det känns inge vidare. Anna är också hemma och har samma förkylning som jag verkar det som, så jag får väl ägna dagen åt att tycka synd om oss båda :P

Usch nej. Nu har jag verkligen tråkigt. Ska nog ringa älskling och se hur det är med honom.

/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag saknar dig också jättemycket! :( Jag ser fram emot när du kommer hit igen gumman....kan du inte komma...imorn? =)

Och som sagt, du får bo hos mig -om du hjälper till att städa! <3

2009-11-01 @ 13:43:50
URL: http://oscarberander.blogspot.com
Postat av: Annaälskarsteffi

Åh! Plötsligt slog det mig att vi kanske inte alls kommer kunna träffas lika mycket efter studenten=/

Tänk om du nu flyttar till falkenberg och jag kanske till gävle säger vi, hur i helskotta ska vi hinna träffas!? :'( :'(

2009-11-01 @ 14:26:49
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Oj vad jobbigt =/ och jag måste verkligen vara frisk då det blir mycket rep inför min konsert nu. Herregud. 1 månad kvar!!

2009-11-01 @ 14:28:12
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Sant! Vi lever i nuet och har aaas kul! =D

2009-11-01 @ 18:05:04
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0