FREAKY FRIDAY MED LINNEUS!

Jag kom precis hem från en helt underbart galen fredag med min sockertopp Linnea :D Låt mig bara börja med att säga att vi ätit på den nya tacos-restaurangen, fikat och gått på bio för bara 86 kr var. Men låt er inte luras av priset, det var ju inte direkt rea eller utförsäljning på sista-minuten-biljetter på bion, det var mer jag och Linnea som gjorde biobesöket så billigt ;) haha.
Jag ska förklara: Vi skulle egentligen inte se på bio, vi hamnade bara på sergelbion för att träffa Petter (en gammal STEGare), men han var inte där. Så vi tog en fika på "Coffeehouse by George" och sen fick vi våran sjuka idé; nämligen att låtsas leta efter Linneas "kvarglömda mössa" vid biosalongerna. Väl uppe bland alla biosalonger valde vi att strömma in bland massa tjejer till en bio, men den visade sig inte vara någe bra, så vi bytte salong och hamnade på en svensk film som var hur skön som helst!! Haha jag vet inte ens vad den heter... något med "midsommar" tror jag?
Iallafall, så nu känner man sig allt lite busig om man nu kan säga så? ;D haha. Gratis bio är inte alla som får.
Har haft en helt sjukt skön kväll med dig, gullet! Detta ska göras om ;) <3

Nu när jag är hemma så har jag hunnit ta fram ridkläderna till imorgon (Yes, ridning kl 09.30 som alla lördagsmornar), och snart ska jag även börja packa inför resan till falkenberg och älskling! :) Jag åker imorgon kväll och kommer hem nästa lördag. Jag har kameran med mig, så ni får kolla in min blogg lite då och då under veckan då jag med all säkerhet kommer uppdatera :)

Nej nu ska jag fortsätta med packningen. Godnatt på er!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Linnea

sjukt kul va de! haha:D Ha de så bra nu. Vi kommer sakna dig här hemma. Puss på dig skrotfia!<3<3

2009-10-24 @ 10:56:03
Postat av: Anna

Låter som en rolig kväll! :D

Kommer saakna dig<33

2009-10-24 @ 12:29:30
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0