MIN NYA DESIGN!

Åh asså titta bara vad snyggt det blev! Och det tackar jag John för! :)
Gillar verkligen 3D effekten på headern och lila är ju en av mina favoritfärger... det ser ni kanske på bilden nedan på mitt rum?


Hehe, ja...

Jag bjuder iaf på dagens outfit (faktiskt med en av dom nya tröjorna jag köpte igår :)

Tröja: Gina Tricot
Jeansleggins: Pieces, Vero Moda
Armband: Complement, Åhléns


Ikväll får vi besök till middagen, så därför har vi städat lite och jag har fått någorlunda ordning på mitt rum (inte för att någon ska springa därinne, men att städa sitt rum har liksom alltid varit ett måste vid hembesök!)

Take care!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så fint rum sötnos! :-)<3

2009-10-22 @ 18:22:47
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Axelalm

Grymt snygg sida du har fått nu Steffi! :D

2009-10-25 @ 12:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0