NU BÄR DET AV...

... mot Ullared outlet! Det blir nog bara en snabbis då jag känner mig jättehängig trots ibumetin, C-vitamin och förebyggande naturläkemedel. Vi ska även åka förbi apoteket så jag får i mig lite halstabletter.
Igår kväll spelade älskling fotbollsmatch och dom vann :) Synd bara att det var så jääääkla kallt ute, så jag frös typ nästan 2 timmar i sträck. När vi kom hem tog vi iallafall ett varmt bad tillsammans och sen gjorde vi iordning för onsdagsmys framför TVn.
Hihi Oscar är en riktig fatuppläggare... ;)
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh herreguuud va gott!



Sådär ska vår nästa filmkväll se ut!

2009-10-29 @ 15:50:23
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0