RIDE THAT PONIII!

Yes, idag svängde jag förbi ridsportsbutiken "hästbiten" på söder för att inhandla en ny hjälm, och det blev en sådanhär hjälm som visas på bilden ovan :) En euro-lite, men silvergrejen på min hjälm är i en mer matt och mörkgrå nyans. 789 kr fick jag lägga på den, och det är det väl värt så skön som den är!

Nästa vecka ska ju jag och grällstabrudarna åka till grällsta för att hälsa på och (HoppasHoppasHoppasHoppas) rida, min älskade River står kvar i stallet så det skulle iförsig räcka att bara få pyssla om honom för min del... älskar min lille poniii <3

Imorgon blir det världens chill-dag i skolan, då jag endast har danslektion på morgonen. Resten av lektionerna är inställda av olika anledningar, så det blir bara att åka hem efter dansen och ta det lugnt innan min älskling kommer hit! Hans buss kommer till Södertälje Syd vid 18.30 och från dess kommer jag väl vara lite halvt okontaktbar ;) haha. Nejdå.

Mamma och Fredrik kom precis hem från en kryssning på Birka Paradise och vad har dom köpt med sig hem åt mig om inte en skitstor ask med... Geisha? ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad gott!!

Jag har nyss dragit i mig en sån där kladdkaka i miniformat! :D

2009-10-08 @ 21:11:42
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0