UNDERBAR HELG <3


Bild tagen idag utanför Taxinge slott...

För ungefär 2 timmar sedan åkte Oscars buss ner från stockholm mot falkenberg igen. Lite tungt kändes det allt, men förra gången var konstigt nog ännu värre, vet inte om det har att göra med att jag faktiskt trivs så bra i den lilla småstaden så jag får ångest av att lämna (mest av allt såklart) Oscar, men även staden, deras lilla blåa hus och... Ullared outlet? :P Om 13 dagar ses vi iallafall igen, och då får vi vara tillsammans en hel vecka... läntar redan!

Denna helg har vi iallafall hunnit med ganska mycket; Vi har varit på bio och sett "the ugly truth", varit på det nya stället "pilot", lagat mat tillsammans, fikat och haft det hur mysigt som helst :)

Nu ska jag hålla mig ännu mer sysselsatt så jag inte saknar alltför mycket redan nu...

/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Du är SNYGG <3

2009-10-13 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0