18 DAGAR KVAR TILLS NÄSTA GÅNG...


Nu kom jag hem för en stund sedan efter att ha lämnat av Oscar vid tåget som tar honom tillbaka till falkenberg. Känns bara jobbigare och jobbigare för varje gång... men som tröst så är det bara 18 dagar kvar tills vi ses nästa gång och efter det har vi hela höstlovet tillsammans nere på västkusten :)
Jul och nyår ska vi också fira tillsammans har vi nu bestämt, det ska bli kul att få vara med om nyårsfirande i falkenberg och jag hoppas han ser lika fram emot att fira jul med min galna släkt?! haha.

Imorgon kommer Anna hem från italien också, vilket också lyfter upp humöret något :) Att hon fyller 18 imorgon gör inte heller saken sämre! (Akta dig gumman... krogen är inte långt ifrån!).

Ang. min förkylning så har den nog blivit bättre, men jag hostar fortfarande och har lite svårt att andas. Jag var ju på vårdcentralen i torsdags och dom sa att jag skulle hålla mig hemma fram till idag och att jag möjligen kan ha haft en liten släng av svininfluensan, men att jag isåfall inte smittas längre. Så jag pallrar mig nog iväg till skolan imorgon så jag inte missar alltför mycket (spec. Annas 18års dag!).

Nej nu ska jag faktiskt kanske ut och övningsköra ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Tycker du? :D TACK!! Det är faktiskt första gng jag blivit nöjd hos frisören =)=)



18 IMORGON JA!! C you babe<3<3

2009-09-06 @ 18:36:42
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jag ska lära dig hur man cruisar =)

2009-09-10 @ 00:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0