KLÄMKÄCK MÅNDAG ;)

Yepp! Anna fyllde 18 år idag och redan imorgon ska vi ut med typ hela klassen och många andra från skolan för att se Daniel och Amelie i våran klass spela i stan :) Jag tror det kommer bli sjukt kul! Och vi har sovmorgon på onsdag, så det blir förhoppningsvis inte farligt trötta ansikten i skolan dagen efter heller ;) haha.

När jag kom hem från skolan åt jag middag och övningskörde. Idag åkte jag med min låtsaspappa Fredrik, och det gick GULD! Vå åkte först på en liten väg fram och tillbaka för att öva att vända mm, och när vi märkte att det gick bättre åkte vi bornsjön runt! Jag åkte alltså på en riktig väg! Yeeeeeeey... Kurvig och smal var den också, men det bästa av allt var att jag körde om en traktor ;) haha.

Nu har jag iaf precis packat klart kläder mm till imorgon då jag åker direkt hem till Anna efter skolan och sover hos henne efter utekvällen imorgon :) Måste lägga mig snart, så jag inte är helt död då!

Godnatt :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0