S-A-K-N-A

Stephanie och River Bomb
Bild tagen av Sara, ledare på grällsta ridcenter.
Läste precis igenom mina kommentarer av förra inlägget där jag och Amanda i dansklassen pratade lite om att jag ska hyra häst nästa vinterhalvår och att jag helst ville ha River som jag hade på ridlägret i sommras.
Hon sa att hon hittat bilder på honom grällstas hemsida och då var jag ju tvungen att titta lite på dom igen och herregud vad jag började sakna honom nu bara för det!
Jag ryser av själva tanken på att jag antagligen inte kommer få se honom förrän om ett år och att det inte alls är säkert att just River är tillgänglig att hyra när jag vill... Men jag ska absolut göra allt jag kan för att lyckas!
Jag ska ringa till grällstagården och fråga om man kan komma över en helg och bara vara med hästarna och hjälpa till så jag kan träffa min lilla ögonsten. Den finaste.
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att det här var typ 3 år sen men han står på mitt stall fall du undrar ;) (täby ryttarceneter)

2011-12-14 @ 18:47:06
Postat av: Anonym

han går på täby ryttarcenter ;)

2011-12-14 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0