A SNEAK-PEAK!

Jag går dans som individuellt val i skolan och i våran dansgrupp är det alltså bara musikare och teatrare som går. Under året har vi gjort lite olika koreografier och prövat på olika dansstilar och massa mer, så imorgon är det dags för att visa upp oss!


Vi ska dansa på (dom riktiga) dansarnas terminsredivisning imorgon och här kommer en liten tjuvtitt på vår kostym ;) Vi ska dansa en modern dans med en låt av Blue Man Group. Det ska bli jättekul, men jag är väääääldigt nervös faktiskt... mest över att det kommer elever och tittar... hemskt! Men det var bra mycket värre igår att behöva dansa för gruppen som går dansfördjupning! Man känner sig så himla duktig då. Eller? :P

Nu ska jag kolla runt på facebook, öva lite sång och sedan blir det sängen... skönt! Imorgon ska jag nämligen upp och spela in lite perk med sötaste Amelie på mitt projektarbete!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är inte ensam om att vara nervös!!!

2010-04-27 @ 22:04:56
URL: http://senghore.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygging! Jag kommer Å kikar!!! :D

Antingen idag eller imorgon! <3 eeeeeller båda dagarna!

2010-04-28 @ 08:06:39
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Oscar

<3

2010-04-28 @ 17:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0