FIRA MED SLÄKTEN



Vid 17.30 tiden kom min släkt hem till mig för att fira både mig och lillebror! Det blev grillat till middag och självklart massa sötsaker till efterrätt (a). Alltid lika kul när vi träffas såhär, det händer ju tyvärr inte så ofta.



Massa fina presenter har jag också fått idag (och igår!). Jag fick mina önskade Converse och presentkort på Tajmahal så jag kan köpa hårclips! Pengar, en liten samlarburk för pengar till utlandsresan, smycken, trisslotter (25 kr i vinst!) och en väska fick jag också :) Tack för dom fina presenterna!

Nu ska jag gå upp och umgås med älskling som åker redan imorgon... :( Men vi ses nog snart igen och då kommer jag åka till honom och förhoppningsvis stöta på dom söta tjejerna i Falkenberg! :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ser ut att ha varit trevligt och vilka fina presenter! =)

2010-04-09 @ 09:16:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Anna

va mysigt! ja behöver också en liten rese bössa ;)

2010-04-09 @ 13:32:14
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0