GRABBKVÄLLEN

Hallåhallå :) Nu får jag allt uppdatera min helg här på bloggen eftersom jag haft tokmycket att göra! I fredags kväll var jag på Martinas studentskiva och kom hem seeeent på natten (morgonen?). Kvällen var grym och människorna i hennes klass är så jäkla sköna! Haha. Jag sov hos Veronica den natten och i lördags fick jag redan vid 12 tiden börja förbereda inför min försenade födelsedagsmiddag.

Btw, jag tror inte jag ens har nämnt i bloggen att jag skulle ha en liten middag för att fira min 19årsdag :P Det var iallafall en skara på 9 brudar som igår kom hem till mig för middag och trevligheter; Anna, Linnea, Victoria, Ammo, Julia, Amanda, Frida, Josefine och Matilda Här kommer en liten sammanfattning på kvällen...


Temat var tv programmet "the batchelorette" eller hur det nu stavas, så jag var ensam kvinna bland mina shemales ;) haha. Här är en bild på en del av snyggingarna! Jag fick också riktigt fina (hehe) presenter från mina gäster... låt oss sammanfattningsvis säga att alla var förknippade med sex. Haha.


Oj, Julia??


Efter välkomstdrink var det dags för middag och det blev lasagne med mozzarellasallad med kladdkaka och hallonpaj till efterrätt! :) Det verkade iallafall som om att dom tyckte maten var god, ALLT blev uppätet! Precis som det ska vara ;)


Mot kvällen blev det god dricka, massa snack, "jag har aldrig..." och sjukt mycket garv! Julia blev utsedd till bäst klädda man, så hon fick en ros och en puss av mig! ;)


Även spelet "Twister" togs fram och gud vet vad som hade gott sönder om jag inte hade plockat bort vaser och liknande från rummet... haha. Sanning och konsekvens glömdes inte heller bort! ;)

Vid 2 tiden hade dom flesta dragit sig hem, förutom Anna, Linnea och Victoria som skulle sova över. När det bara var vi kvar började vi prata om STEG och det blev vääääldigt känslosamt där vi satt och lyssnade på Hide Away och pratade gamla minnen från ettan och tvåan... ojoj. Tårarna rann! Kvällen avslutades iallafall glatt med mackor, te och massor av flumm :)

TACK, tjejer GRABBAR för en grym kväll!! Måste göras om fler gånger!!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK SJÄLV VÄRLDENS BÄSTA STEFFI FÖR EN GRYM KVÄLL!!!! <3<3<3

2010-04-18 @ 21:31:36
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: linnea

Tack själv steefan!:D<3<3

2010-04-19 @ 12:17:26
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0