JAG...SKA...GÅ!!

Hej alla! Jag har blivit sjuk igen (chock, någon?). Det är ju helt otroligt att jag alltid ska bli sjuk i både tid, men framförallt otid. Jag hade värsta influensan när vi skulle till Wallmans med kören, jag fick halsfluss och ögoninflammation när jag skulle vara Lucia på skolan iår och nu har jag fått halsfluss med 38,5 graders feber lagom till våran studentskiva ikväll. Otur? JA. Det var natten mot måndagen som allt bröt ut, så jag gick direkt till vårdcentralen och äter nu pecillin. Jag är inne på min andra dag i pecillinkuren, vilket även betyder att jag inte kommer få dricka på min egna studentskiva. ÅH. Det enda som är positivt med dethär är att det blir en billig kväll för mig och desto mer pengar över till min Rhodos-kassa.



Det är som en tjej i Top Model sa igår: I life gives you lemons, make lemonade.

Jag tänker absolut inte missa skivan och ska gå iallafall, trots att jag måste ta det lugnt och kommer säkert inte orka stanna till max kl 01.00. Men då har jag iallafall varit där och haft något kul... jag hoppas det blir grymt ändå, vilket jag inte tvivlar på då mina kära STEGare gör livet snäppet bättre.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh fy vad tråkigt!! krya på dig vännen

2010-04-20 @ 11:28:27
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: linnea

nämen stackare! Hoppas du får kul endå! krya på dig! <3<3<3

2010-04-20 @ 12:29:36
URL: http://linneageorgny.blogg.se/
Postat av: Anna

Så jävla tråkigt! =/ Hoppas det blir bra för dig ändå!

2010-04-20 @ 12:30:01
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Och med facit i hand, blev ju skivan super lyckad! Och du orkade tills place:et stängde, hehe. Här ger vi inte oss för lite halsfluss ;-))

2010-04-21 @ 17:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0