LITE FÖRSENT, MEN ÄNDÅ!



Såhär såg jag ut idag när jag gjorde Nationella prov i svenska :) Det var skrivdelen vi gjorde och det var faktiskt det trögaste jag gjort denna termin. Att skriva har alltid varit min starka sida, men jag verkligen stakade min fram genom hela provet. Resultatet blev inte dåligt, men jag håller verkligen tummarna för att det kanske skulle kunna bli ett MVG. Annars blir jag rätt besviken... har haft MVG i svenska ända sen första terminen i åttan så...

Apropå MVG - Jag fick det i betyg i MuKo! YES! Vi hade betygssnack med läraren i ämnet igår och det var då jag fick reda på det :) Lycka.

Just nu sitter jag i mitt rum iallafall. Första fredagen på fleeeeeeeeeera veckor som jag bestämt mig för att inte festa. Jag har seriöst inte haft en vit helg på 9 veckor. USCH. Så min kropp mår nog bara bra av att få ta det lugnt nu, även fast jag känner i varje muskel att jag vill ut och dansa...

Här kommer helgens planer:
Idag: Jobbade, sedan ta det lugnt.
Lördag: Rida på morgonen, plugga på dagen, kanske göra nått på kvällen (Någon?).
Söndag: Jobbmöte på Kaffestugan och sedan extrajobba på mammas jobb.

Vettig helg med andra ord.

/S.H



Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en bra helg ändå för kroppen som snoppen!

2010-04-23 @ 22:35:28
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0