TISDAG

Godmorgon :) Idag tog jag lite sovmorgon då vi hade ett rytmprov på första lektionen, vilket jag helt hade skjutit åt sidan eftersom jag pluggade så mycket till religionsprovet... menmen. Så blev det.


Tunika - Gina Tricot.
Leggins - H&M.
Klocka - Regal.
Halsduk - H&M.


När jag satt och väntade på min buss imorse fick jag lite tråkigt och kom på att jag hade kameran med mig, så det blev lite bilder där jag satt... självklart var jag ensam ;) annars hade det blivit lite pinsamt, haha.



När jag klivit av bussen i Marievik stötte jag på både Sofia och Kassandra påväg till min älskade skola, trevlanstrevlans! Så nu sitter jag alltså här och ska snart på min gitarrlektion. Jag har verkligen övat denna gång, så det bara måste gå bra, annars får jag krupp på min själv...

BTW. Ikväll ska jag antagligen ta mig till Solna för att provträna med Aiks damjuniorer i innebandy... haha jag kan bara föreställa mig hur det kommer gå. Jogga i typ en timme först och sen träning... hm. Ja. Vå får se.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Hedda

Haha, nej fortsätt ha den du :)

Jag har en egen randig tröja nuförtiden.

2010-04-27 @ 10:28:04
URL: http://loveisrocketscience.blogspot.com
Postat av: Sofia

så kul att se dig :) fika snart?

2010-04-28 @ 20:04:44
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0