TRÄFFADE DU AUGUST STRINDBERG IGÅR?

... Ja, vem kläckte ur sig denna fråga om inte Veronica?! HAHA. Jag och Oscar berättade att vi hade varit på Gripsholms slott och att jag då känt igen ETT av många porträtt av olika historiska personer. Det var då just August Strindberg jag kände igen och det var då Veronica uttalade sig som dagens överskrift... Smart brud! ;)


Här är min knäppa, men underbara vän Veronica <3

Igår kväll var jag och Oscar alltså över hos Veronica för en skön kväll med spel, snack, tv och kladdkaka :) Hoffe och hans flickvän Michelle var också där och vi hade verkligen jättetrevligt tillsammans!


Hoffe och Michelle :)


Vår jätteberömda, otroligt välsmakande kladdkaka... ;)


Dagens planer är att ta tåget in till stan för promenad, några inköp och troligtvis en fika på Waynes då jag bara ääälskar deras scones med cream cheese! :)

Hoppas ni får en fin dag!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Gott med kladdkaka! :D

2010-04-06 @ 15:21:02
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0