VÅREN HAR KOMMIT TILL STOCKHOLM!

ÅÅÅhh vad jag blir glad när jag tittar på bilderna från ikväll efter dansredovisningarna! För det första blev alla vi tre (jag, Anna och Linnea) helt frälsta när vi kom ut och kände att det faktiskt blåste varmt för första gången detta år! Att man kunde plocka av sig både halsduk och vantar var också en riktigt härlig känsla :)


Bara för att tog vi då en lite längre runda till liljeholmen än vanligt, nämligen genom trekantsparken!

Det enda som får mig att bli liiiiite emo är att jag direkt tänker på studenten. Inte för att det kommer bli hemskt att äntligen vara färdigpluggad, utan för att jag måste lämna min älskade skola och min älskade klass. På senare tid har vi kommit varandra ännu närmre och jag tror fler och fler känner av domhär ledsamma vibbarna när vi planerar flak, vår tid på scenen vid avslutningen, studentlunchen, sista konserterna... allt. Jag blir liksom tårögd bara jag ens skriver om det!
Det har gått så fruktansvärt snabbt så jag knappt hängde med. Nu är vi redan här. Imorgon är det mösspåtagning i trekantsparken och ettorna och tvåorna ska sjunga bl.a studentsången... Jag kommer ihåg när jag gick i ettan och sjöng för dom dåvarande treorna och tänkte "shit vad dom är stora, dom är ju typ vuxna... det är långt kvar innan jag står där...". Men inte fan tog det lång tid inte. Hur har det kunnat gå så fruktansvärt snabbt? 3 år bara... "poff!". Sjukt.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är verkligen sjukt!

2010-04-29 @ 22:38:58
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: linnea

Åååå, vad jag kommer sakna diiiig!<3<3<3<3

2010-04-30 @ 10:05:15
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0