EN REGNIG ONSDAG

Ja, då var jag tillbaka i mitt lilla hus söder om Stockholm. Jag har precis ätit frukoskt som bestod av havregrynsgröt och en kopp kaffe, mums :) Jag har bestämt mig för att starta mtt nya liv nu, dvs. äta nyttigare och röra på mig mer! Min avsikt är inte att gå ner i vikt, utan mer att göra kroppen mer välmående och lite mer... tight... liksom. Haha.

Dagens planer blir väl inte mycket att hurra för eftersom vädret inte är helt optimaliskt för en långpromenad eller en sväng i stan. Dessutom skulle det faktiskt vara skönt att bara stanna hemma idag, något jag inte gjort på hur länge som helst!


En till dag med Sebbe hade väl kanske inte varit helt fel heller...

Så... just nu kollar jag på Desperate Housewifes och jag planerar att öva lite sång för första gången denna sommar ;)
Hörs senare idag!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0