FASHION 12



Nu drar jag och min älskade Victoria in till stan för att möta upp våra andra älskade vänner! Vi ska tillsammans till Fashion12 för att se Frida gå en runwayshow! :) Så aaaaavis jag är, vill ju också upp på catwalken! haha, men jag är glad för Fridas skull. Ikväll är hennes kväll! Och jag vet att det kommer gå asbra för henne ;)



Jag har precis fixat mina naglar så nu är dom långa med manikyr! Yey. Så imorgon åker jag till Norge med fiina naglar, precis som planerat ;) haha. Är lite nervös över att träffa Sebbe och hans familj, det blir ju första gången och jag ska liksom bo hos dom medan jag söker massa jobb. Visning på 3 kollektiv ska jag också på! Spännande...

Nu ska jag bara lägga håret rätt och sen drar vi! Ha en trevlig kväll, raringar!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0