I <3 SHOPPING

Vad sa jag typ 10000000 gånger till mig sjælv innan jag åkte till Norge? Jo: ingen shopping.
Vad tror ni jag gør førsta dagen i Oslo? Shoppar. Haha! Det ær ju lite dyrare hær i Norge, och det var just dærfør jag lovade mig sjælv att hålla i pengarna och shoppa sen i Sverige istællet. Men tillbringar man massa tid i Oslo och Sandvika før att søka jobb i klædbutiker ær det kanske inte så konstigt att man får shopping-abstinens?
Hær kommer iallafall mina kæra køp jag næstan dør før:
Lappade leggins,  BikBok.
Stickad kofta, Match.

Møstrad top, Gina Tricot.
Silkesblus, Gina Tricot.
Beige skinnjacka, BikBok.
Kavaj, H&M.
Ørhængen, H&M.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

jadu! Det där är ju du och jag i ett nötskal!

2010-08-23 @ 19:53:57
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0