JAG LÄMNADE ALDRIG STEG



Nu är jag på besök i mitt andra hem. Haha. Herregud asså, det känns helt sjukt att vara här och inte vara elev på skolan... men samtidigt känns det verkligen som att jag aldrig slutade här heller. Mitt gamla skåp står kvar, mina vänner finns kvar, lärarna gör det dom brukar och allt är helt enkelt som det alltid har varit... förutom att dom målat om tjejtoaletten vid Annas skåp ;)

Nej hörrni, jag lämnade aldrig STEG... mitt hjärta har iallafall inte gjort det. Kommer alltid älska denhär skolan. Den och människorna här formade mig till den person jag är idag och jag är evigt tacksam för det.

Glöm inte att STEG = KÄRLEK.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Världens bästa skola!!!

2010-08-26 @ 10:11:56
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0