KVÄLLENS PLANER!

Godkväll :)
Gårdagen var riktigt rolig. Jag jobbade ju, tillsammans med Jerry, på Annas mammas bröllop och det gick hur bra som helst. Vi var inte med på själva cermonin i kyrkan, men jag kan verkligen tänka mig att det var hur vackert som helst! Både Maarit och Harry var så fina när dom anlände till lokalen där jag och Jerry välkomnade gästerna med champagne. Kvällen rullade på bra utan större katastrofer och i slutet sjöng jag och Anna våran egenskrivna låt "tonight" för brudparet :)

När jag var klar på festen tog jag mitt pick och pack och åkte hem till Victoria och vi drog ut senare på kvällen. Det blev först "Hellströms" vid södra station och sedan drog vi vidare till "Victoria" vid kungsan. Vi minglade runt med massa härligt folk och hela kvällen blev riktigt lyckad! Sedan sov jag över hos Victoria och vi vaknade inte förrän vid 14 tiden! haha. Jag får ångest av att sova så länge. Men jag åkte hem och hon åkte och jobbade. Dock kan vi inte vara ifrån varandra så länge, så redan nu ikväll ska vi ses igen och då ska vi ha en riktig tjejkväll med bastu, film och spa. Kanske kommer även Victorias kompis Agnes som också var med på Rhodos :)



Men just nu sitter jag iallafall på rönninge station och väntar på tåget mot södertälje. Jag ska hinna med en liten visit hos min älskade mormor innan jag åker till Victoria. Det var så längesen jag träffade mormor så det ska bli jättemysigt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord som vi alltid gör när vi ses! :)

Men nu ska jag nog packa ihop min finafiiina bloggdator som jag kallar den för så jag inte missar tåget! haha.

Vi hör senare, sötnosar!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0