LIFE IN NORWAY!

Hej och hå. Sorry før den dåliga uppdateringen, men jag har det så bra hær i norge att jag glømmer bort bloggen (a). Igår var vi i Sandvika shoppingcenter och kollade i alla hundratals butiker. Galleriet var helt sjukt enormt och har tydligen blivit utsett till nordens størsta någongång... det førvånar int mig!
Jag køpte inte så mycket, faktiskt bara en søt silkesblus. Min størsta anledning till att åka dit var før att søka jobb och tror ni inte att det førsta jag ser ær en efterlysning på fler arbetare på Mango!? Jag gick in direkt och presenterade mig sjælv, læmnade in CV och træffade lite senare butikschefen :) Hon verkade gilla mig och på henne læt det som att jag typ redan hade jobbet, men jag ska på anstællningsintervju på måndag, så håll tummarna!! :)
Igår kvæll åkte jag, Sebbe och hans kompis Magnus till sandvika igen før att se på bio. Vi såg en actionfilm som jag int minns namnet på, men riktigt bra var den!
Idag ska jag gøra en lite kul grej, jag ska ivæg och titta på ett rum i en lægenhet som jag ær intresserad av att hyra! Rummet ligger ca. 10 min utanfør Oslo och verkar vara hur mysigt som helst, så idag ska jag och Sebbe åka ivæg och titta på det! :) Kuuuuul. Vuxenpoængen bara ramlar in på mig... hehe ;)
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gå en liten promenad kring Bekkestua och sedan åka ivæg på visningen!
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0