MEDAN SESSAN SOVER



Ja, detta underhåller jag mig med medan Vickan tar en powernap inför kvällens rabalder! Det blir utgång med bl.a. Antonia och Hampus som vi träffade på Victoria i lördags :) Kvällens heels kommer klick-klacka mot stureplan, så vi får se vilket ställe vi hamnar på eftersom det finns en del valmöjligheter i krokarna.

Just nu tar vi det rätt lugnt hemmos mig. Vi har precis ätit lunch och känner att en liten vila skulle sitta på sin plats. Om en stund ska jag göra en varsin latte till oss så kan vi sitta här och mysa med den, hehe.
Vi kommer väl börja dra härifrån vid 8-tiden, så då kommer ni få en bild på kvällens outfit ;)

Tills dess; Take a chill-pill!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0