NÅ ER JEG I NORGE... IGEN!

Tjabbatjenahallå. Igår kvæll anlænde jag till vårat grannland igen før att stanna i en vecka :)
Sebbe och hans pappa kom och hæmtade upp mig på Oslo S och sedan åkte vi hem till honom før att æta middag med hans familj. Dom ær verkligen urgulliga och vi pratade och skrattade massor øver en tallrik Fajitas :)
Victoria; Era mammor har exakt samma røst och skratt! Jag todde næstan att det var din mamma som var i køket nær jag hørde hennes røst från hallen! sjukt. haha.
Gårkvællen avslutades med en tur på motorcykeln och sedan med ett avsnitt "solsidan", våran personliga favorit. Jag ælskar verkligen det programmet, man skrattar så man vet inte vad man ska ta sig till! x)
Just nu sitter jag iaf i Sebbes rum och lånar hans dator lite så ni dærhemma får någon form av livstecken från mig. Ænsålænge sover gutten som en stock, men inte længe till... dags att gøra något av dagen i Oslo!!
Puss och kram, ses inte i stockholmsstan.
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh jag vill också vara i Norge!!

2010-08-18 @ 14:03:58
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Victoria

hahaha, ja dom är nog rätt lika. dom är ju systrar trots allt. ;) saknar dig din räka!!!! hoppas bassi tar väl hand om dig. :) <3<3<3<3

2010-08-18 @ 23:00:23
Postat av: Anonym

Vart är bilden tagen? :)

2010-08-19 @ 15:03:44
Postat av: Mamma

Har du kollat på jobb? När börjar du? ;-))



ha de så bra!

Kram

2010-08-19 @ 15:44:08
Postat av: Stephanie Hansson

Anna: Puuuuss :)

Victoria: Saknar dig med lilla søtis! :)

Anonym: tss

Mamma: Ja det har jag, ska på arbetsintervju på klædbutiken Mango på måndag! ihihihih :)

2010-08-19 @ 18:11:24
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0