MONKEY!!!

Hej allesammans! Antligen hittade jag en dator med en usbingang sa jag kan ladda upp lite bilder :) Anledningen till overskriften kommer pa bilden nedan...


Har ni sett nagot sotare?!

Det var en man som gick runt med apan i famnen och nar jag fick syn pa den var det kort, jag var bara tvungen att ha en bild pa den... 20 svenska kronor fick jag betala for att ta denna bild, men det var det vart! Sa sot :)

Idag akte lillebrorsan sjalv pa dykning i havet dar han sag rockor, nemo-fiskar, koraller mm. Jag hade egentligen sjalv tankt ta dykarcertifikat, men jag vagar fan inte! haha. Iaf: Jag, mamma och Fredrik tog en taxibat till en annan strand pa on och dar lag jag och verkligen STEKTE. Jag har gatt ner fran faktor 20 till faktor 10 i solkram nu sa Emma verkligen kan saga att jag ar acklgt brun nar jag kommer hem :D haha.
Aven en Thaimassage unnade jag och mamma oss :)

Har kommer lite blandade bilder fran resan:


Kvallsmys pa stranden fran igar kvall! :)


Forutom thaimassage har jag aven fixat naglarna for 60 svenska kronor... ulalah!


Phiphi island, bild tagen fran taxibaten idag!


Jag klappar en skitsot elefant! (forsta dagen, ar darfor liiiite blek, haha)

Nu ska jag kolla lite mer i marknaden och se om jag hittar nagot till mina nara och kara darhemma! :) Sjalv har jag kopt bla en vaska, kjol, linne, orhangen, 2 bikinis, sarong... osv.

Vi hors mer imorgon!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeeeeeeeej från kalla Sverige.



Ser att ni har det bra. Njut dagarna och hälsa mamsen och gänget :D



Kram kram

2010-12-17 @ 15:49:40
Postat av: Angelica

Gud va söt apan va!

Hoppas ni har en underbar resa :D



Många kramar

Angelica + familj

2010-12-17 @ 18:14:39
Postat av: Anna

ååååh APAN!!! Jag vill ocksååååå!

2010-12-18 @ 22:13:28
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: marion

det ser ut som att du har gått upp väldigt mycket i vikt :O är du gravid?

2010-12-26 @ 13:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0