AIJH...

...vad ont jag har i kroppen!! Jag kom hem från grällsta igår och min extrema träningsvärk kommer från i lördags när jag red en av Susans hästar Cookie. Han är en stor (och stark!) häst så det var mycket att hålla i och rida. Tillsist gick han ju fint, men satan vad jag fick kämpa! haha.
Det var iaf kul på grällsta och jag hade det grymt kul med mina grällstabrudz ;) jag har bilder från helgen i min kamera, så dom får i ikväll eftersom jag var för trött för att blogga igår.


Cookie. Fin häst ;)

Nu sitter jag iaf i skolan och tar det lugnt med bästa Anna :) Vi har ingen svenska idag så det blir att chilla ända fram till lektionen efter lunch.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0