DAGENS PLANER!

Jag vet att det varit dåligt uppdaterat på bloggen denna vecka, men nu när jag inte kommer vifta omkring så mycket dom närmaste dagarna innan Italien så kommer jag hinna, tro mig ;)



Eftersom att vi vaknade så sent idag så har vi inga speciella planer för resterande av denna söndag, så jag och älskling ska nog låna bilen för att åka och handla lite middag. Vi känner oss nämligen manade till att laga kvällens middag ;) duktigt. Jag ska försöka få Oscar att åka förbi hööks också så jag får prova lite ridstövlar... är riktigt sugen på ett par snygga med snörning... till födelsedagspresent kanske? :)

Kvällen spenderas nog framför någon film med lite popcorn om jag får bestämma!

/S.H

Kommentarer
Postat av: linnea

Svar: haha daask! vad ska ni göra på torsdag liiiiksom;)<3

2010-02-28 @ 18:28:23
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0