HÄSTMÄNNISKOR - KOLLA HIT!

Jag säljer ridutrustning i fint skick till ett billigt pris p.g.a. att jag växt ur och köpt nytt.



1. Marinblå, knäskodda ridbyxor från CRW i ribbat stretch-tyg i damstorlek 36. Använda en gång i veckan i ca. 2 år. Mycket fint skick! 100 kr.

2. Ridhjälm från Horka i marinblå sammet. Ventilation i sidorna och reglerbar hakrem. Storlek 56 (Obs! lite stor i storleken). 150 kr.

3. Ridhjälm från Somerset i svart sammet. Reglerbar hakrem. Storlek 59. 150 kr.

4.
Short Chaps i grå läder från Mountain Horse. Storlek XS. Använda endast en sommar och är i mycket bra skick! 200 kr.



Är du intresserad?
Skriv i ditt intresse i kommentarsfältet nedan (gärna även telefon/mobil nummer så jag kan nå dig!) så bestämmer vi ett köptillfälle. Med köpet skänker jag även en reflexväst och en t-shirt med hästmotiv ifall du skulle vilja ha! :)

/S.H


Kommentarer
Postat av: linnea

Nämen älskade! haha, ja de har hon och vi ska nog se till och få varisn prins;) gullunge!<3<3

2010-02-11 @ 21:50:37
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0