HELG!

Åh vad skönt med helg nu. Jag har inget speciellt inplanerat för denna helg, men ikväll kommer iallafall Anna och Linnea över på en liten tjejmiddag :) Ska bli jättemysigt!

Imorse var jag och red ett tugnt dressyrpass, vilket var riktigt kul då jag fick arbeta rätt mycket och det lönade sig ;) Ponnyn jag red hade rätt mycket överskottsenergi så det blev en del bråk vid galoppfattningarna då hon liksom fattade av sig själv och jag är så noga med att det är jag som ger kommandot, men fy skam som ger sig! Jag kommer ha grym träningsvärk imorgon... Yes.

Dagens planer blir att gå runt i södertälje centrum med mamma och mormor :) Vi träffas ibland, vi tre, och gör något ihop. Sist var det också stan som gällde, och innan det var det storbak av finska piroger! haha.
Här kommer dagens outfit av oss!


Jag:
Cardigan - Vero moda.
Linne - Gina tricot.
Leggins - Gina tricot.
Halsband - Ms Biojux.

Mamma:
Cardigan - H&M.
Top - H&M.
Jeansleggins - H&M.
Halsband - LouLou.

C ya!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

hihi va roligt att din mamma är med på bild! sööta <3

2010-02-06 @ 13:12:52
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0