HELT SLUT!

Herregud vad jag stått i idag! Min dag började kl 06.30 så jag skulle hinna till Kaffestugan när jag jobbade fram till kl 13.00. Sedan var det bara att ta bussen direkt till praktiken. Idag blev det att kolla på pianolektioner och sedan fick jag lära ut en Kiss-låt och coacha två sångelever i 10års-åldern i "lilla rockgruppen" :) Jag fick verkligen agera sånglärare helt själv och det var riktigt kul! Småtjejerna verkade också ha roligt :)

Nu är jag iallafall hemma och ska snabbt få i mig lite middag innan jag och mamma ska vidare på vattengympa. Måste få bort bullängden jag fick med mig från jobbet! Tur att det fanns massa sötsugna musiklärare på praktikplatsen som också ville ha, haha.

/S.H


Kommentarer
Postat av: linnea

hörrö du du... de funkar inte riktigt de här att du ska ha praktik... JAG SAKNAR DIG I SKOLAN skrotfia! Kom tillbaka snart!<3<3

2010-02-17 @ 20:47:07
URL: http://linneageorgny.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: jaha va roligt! åmen ta chansen å va me ju!! värsta roligt! jag saknar dansen asmkt men har inte råd med terminskort längre så jag skulle ta alla chanser i världen för lite gratis dans ;)

2010-02-18 @ 09:47:17
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0