MENAR DU PÅ ALLVAR ATT JAG FÅR SOVA NU? :')

Denna helg har det varit full rulle på! Har därför inte hunnit blogga alls nästan... men nu så ;)
Fredagskvällen var en av dom bästa på länge med utgång och härliga människor, det blev helt enkelt grymt! Jag och mina söta vänner Martina och Veronica träffades hos mig och sedan åkte vi till Nivå för att möta upp flera styken från Martinas skola, och somsagt så var dom hur sköna som helst! Några drinkar senare åkte vi vidare till Chaplins Bar och jag måste säga att det stället är ett av dom bästa jag varit på, det blir alltså fler utgångar dit kan jag informera ;) Jag har tyvärr inga bilder alls från kvällen då jag i all hast glömde kameran hemma, men nästa gång åker den med så ni läsare får inlägget i bilder.

Ynka 3 timmars sömn blev det för mig då kvällen slutade kl 05.00 och lördagen började kl 08.00 för min del. Men envis som jag är så skulle jag absolut pallra mig iväg till stallet för att rida ;) haha.
Senare mot kvällen kom Linnea och vi drog i oss en pizza och lite hemmagjord "pannkakstårta" innan vi drog vidare ut :) Vi kom hem rätt så tidigt och tack vare allt för lite sömn, somnade jag redan vid halv 2. Tur var väl det eftersom jag vaknade kl 06.00 imorse för att jobba. Så jag har alltså under hela helgen bara sovit 7 och ½ timme... inte konstigt att jag känner mig lite som en zombie?!


Ungefär såhär trött är jag just nu...

Idag blir det iallafall bara att ta det lugnt. Linnea åkte precis iväg till skolan för att repa till deras Michael Jackson produktion, dom ska ha konsert på torsdag kl 18.30 på Stockholms Estetiska Gymnasium, så kom dit! :)

Hoppas ni också haft en kul helg!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Chaplins är grymt!!!! :D:D:D:D

2010-02-21 @ 14:59:58
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja och snart får du se utsikten med egna ögon hihi



nej inget om plånboken ännu :(

2010-02-21 @ 15:04:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0